Subject: Selgitustaotlus TÜ geenidoonorite portaali geneetilise info andmise õiguslikust põhjendusest
From: "Peeter Padrik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 11:22:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume Terviseameti ja Tartu Ülikooli õiguslikku selgitust Eesti ja Euroopa 
Liidu regulatsioonide kohaselt haiguste geneetiliste riskihinnangute ja 
farmakogeneetilise info andmisel Eesti inimestele Tartu Ülikooli 
geenidoonorite portaali kaudu.

Vt. põhjendus ja küsimused lisatud failis.

Lugupidamisega,

Peeter Padrik, MD, PhD

CEO / Oncologist

Antegenes

Mob: +372 5018533 I Whatsapp: +372 53319800

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  I Skype: 
peeter.padrik

Raatuse 21, Tartu 50603, Estonia

 <http://www.antegenes.com> www.antegenes.com