Subject: Uus Lastehoid Sõnajala 1/1, n22.
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 12:05:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu nimi on Marta Rattus,minu firma : Offers Group OÜ,16953417, 
+37256831621

Soovin avada lastehoid, ruumid on juba valmis, praegu soovin saada tööluba 
ja selleks vajan  terviseametist nõusolekut.

Millal te võiks meie juurde tulla?

See on uus maja valmis, kasutusele võetud 1 aasta tagasi, olemas kogu 
ventilatsioon, evakuatsiooni väljapääs jne.

Lastemööbel, väike, laste valamud, väike laste tualett, ala kus saab last 
pesta.

12 inimese plaanides see on  10 last ja 2 õpetajat

Adres:

Sõnajala 1/1, n22, Järveküla, Rae Vald. 75304

Saadan ka dokumendid ja korruseplaani.

*	Kasutusluba
*	Omaniku nõusolek
*	Arh plaan
*	Valgusmõõdistus-( Eriosa: Evakuatsioonivalgustus)
*	Veeanalüüs
*	Tulekustuti
*	Projekti AR seletuskiri

*	Hoone kui Terviku Kasutusloa dokument (Haldusakti kuupäev 28.12.2023)
*	Valgustustiheduse mõõtmistulemused
*	Sundventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused (Ventilatsioonisüsteemide 
mõõdistuspass)
*	Tehnoseadmete müra mõõtmistulemused -vt plaan_Korruse plaan.Tehnoruumis 
pole ühtegi müra tegevat seadet, lisaks asub tehnoruum maja teises otsas - 
seetõttu pole tehnoruumi seinte helipidavuse mõõteprotokolli arusaadavatel 
põhjustel tehtud. PIIRDETARINDITE HELIISOLATSIOONI MÕÕTMISED 22.12.2022 on 
tehtud, korteritevahelised seinad  on vastavad.
*	Töötajate tervisetõendid nakkushaiguste suhtes tervisekontrolli läbimise 
kohta -TERVISETÕENDID (HELI_SAAR ja Victoria_Prants)
*	Joogivee mikrobioloogiline analüüs
*	Sõnajala tee 1 korteriühistu nõusolek

Lugupidamisega ,

Marta Rattus

+37256831621