Subject: Päring
From: "Beauty Institute" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 09:46:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Annika

Kirjutan taas Eurowest CNC OÜ- st. Kuna toome aparatuuri maale 
(kosmeetikutele) ja oleme Saksa firma CNC Cosmetic esindajad, siis palume 
abi dokumentatsiooni osas.  Palun saatke meile nimekiri, mis on nõutud 
dokumentatsioon täpselt, mis peab olema iga aparaadi kohta- see muudaks ka 
meie tööd effektiivsemaks ja saaksime kohe kõik oma dokumentatsiooni valmis 
panna, kui teame, millised on Eestis nõuded ?

Parimate soovidega!
Sandra Koger

-- 

Parimate soovidega
Teie Beauty Institute

Eurowest CNC OÜ

Tel: +372 511 8332   Sandra Koger

Tel: +372 510 4323   Inna Koger
Tel: +372 535 69993 Kristina Rooma
www.beautyinstitute.ee <http://www.beautyinstitute.ee>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yzETQFDlMXQ8Pw83i_H9nNgINVYQV2cBQqSKojS0O59h4EMB504b9L5dLc-QHnRTRCSmn8zcI> 
<https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xuv5JHMUcTEjIiZVsKw_RGn4lsPO1SduX6PCH2XMIGg2J6tvKTOcQg3zZ-_wP93jkzA6CL_SHXLl8bA7BBzsGM_vU7nPMUHJvxu_ux4w>