Subject: Roheväidete direktiivi algatuse ülevaade
From: "Kadri Koemets" <[email-masked]>
Cc: "Karoli Noor" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 11:05:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

22. märtsil 2023 avalikustas Euroopa Komisjon sõnaselgete keskkonnaväidete 
direktiivi algatuse ettepaneku. Algatus on tuntud kui roheväidete direktiivi 
algatus, mille eesmärk on vähendada eksitavate keskkonnaväidete kasutamist 
ja suurendada keskkonnakaitse taset.

Kliimaministeerium korraldab 10.05 kell 13:00 – 14:00 vebinari, kus anname 
ülevaate roheväidete direktiivi algatuse seisust. Vebinarile palume end 
registreerida hiljemalt 9.05 järgneval lingil  - 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=VFAtmDwbZUqTUTyELqTKEnw3NSZ1BqdHlIDLiLhEJNBUM1VLRFRPTTVKUzUxNUtJSTk4S0Y4UTNZSC4u> 
registreerimisvorm.

Lugupidamisega

Kadri Koemets

Nõunik | Rohereformi osakond

Adviser | Department of Green Transition

+372 5381 5077 | 
<https://urldefense.com/v3/__https:/kliimaministeerium.ee/__;!!DOxrgLBm!Dy2a2qzr0PAdhgnYTHZMx2BUdsNHnieWew54jyJH5VGER1VcHqJyiq0NpdVCgueiOfTPOFjuAsW75W-8v3k4xbvc0gXYnuPfRYlWx_4x$> 
https://kliimaministeerium.ee/

Kliimaministeerium | Ministry of the Climate of Estonia | Suur-Ameerika 1, 
Tallinn, 10122