Subject: Volikirjade kehtetuks tunnistamine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 18:50:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere! 

Teile on saadetud AS Lääne-Tallinna Keskhaigla dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument Volikirjade kehtetuks tunnistamine, mis on
registreeritud 03.05.2024, numbriga 1-2/209.

Lugupidamisega

AS Lääne-Tallinna Keskhaigla 
650 7393 | [email-masked] | www.keskhaigla.ee
  ________________________________  
		Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja ekslikult, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ning
kustutada saadud kiri koos kõikide lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.