Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 21:20:15 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 29. aprill 2024 - 21:20

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Akersoni OÜ, reg.kood 14189478Taotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Mai tn 15-27, Pärnu e-post: 
[email-masked] tel: 53305340Taotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Kaja Koger e-post: [email-masked] tel: 
53305340Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Päinurme Hooldekodu, Päevakeskuse 1, Päinurme küla, 
Järva vald, Järva mkPlaneeritud 
kohtade arv:	 18TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 29. aprill 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Kaja KogerLisatud failid: On manuses