Subject: TARA sertifikaadi teavitus
From: "Teavitused" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 16:46:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	

Hea koostööpartner!
02.05.2024 vahetub TLS sertifikaat tara-test.ria.ee keskkonnas ja
13.05.2023 vahetub tara.ria.ee keskkonnas.
Palume klientidel, kes on oma teenuses usaldanud senist DigiCert
juursertifikaati (DigiCert Global Root CA), lisada enne vahetusaega
usaldusankruks kõik peatükis 5.1.2 loetletud juursertifikaadid:
https://e-gov.github.io/TARA-Doku/TehnilineKirjeldus#512-otspunktide-tls-%
C3%BChenduse-kontrollimine.

Palume klientidel, kes on oma teenuses usaldanud otse Riigi
autentimisteenuse TLS lõppolemi sertifikaati *.ria.ee, lisada enne
vahetusaega usaldusankruks kõik peatükis 5.1.2
(https://e-gov.github.io/TARA-Doku/TehnilineKirjeldus#512-otspunktide-tls-
%C3%BChenduse-kontrollimine) loetletud juursertifikaadid ja eemaldada
pärast vahetusaega senine lõppolemi sertifikaat.
Muudatusega kaasnevalt kaob võimalus usaldada TLS lõppolemi sertifikaati,
kuna see võib muutuda tihedamini ja etteteatamata.
Kui Teil esineb teenusega probleeme, siis palun võtke meiega ühendust
[email-masked].

Kasutajatugi
e-post: [email-masked]
telefon: 666 8888
Riigi Infosüsteemi Amet