Subject: Form submission from: Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 13:45:11 +0300

Vastamise aeg: Neljapäev, 25. aprill 2024 - 13:45
Vastaja: Anonüümne
Vastused on:

PALUN VALI REGIONAALOSAKOND: Põhja regionaalosakond
ASUTUS: KOOLIEELNE LASTEASUTUS
TAOTLEJA NIMI: MTÜ Lillelapsed, 80256216
TAOTLEJA JURIIDILINE AADRESS, TELEFON, E-POSTI AADRESS: Sõstra tee 1, 
Haabneeme, Viimsi vald, 74001, Harju maakond, [email-masked]
TAOTLEJA VÕI KONTAKTISIKU KONTAKTANDMED: Ene Lill, [email-masked], 
5131202
KOOLI, KOOLIEELSE LASTEASUTUSE VÕI NOORTE PÜSILAAGRI AADRESS: Sõstra tee 1, 
Haabneeme, Viimsi vald, 74001, Harju maakond
PLANEERITUD KOHTDADE ARV: 40
PLANEERITUD RÜHMADE/KLASSIKOMPLEKTIDE ARV: 2
Taotluse esitaja kinnitab, et nõustub asjakohase kontrolltoimingu 
läbiviimisega.: kinnitan
TAOTLUSE ESITAJA NIMI: Ene Lill
TAOTLUSE ESITAMISE KUUPÄEV: 25. aprill 2024
  ==TAOTLUSEGA ESITATAVAD LISAANDMED:==

• teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/df54a6435c9846a6e77b37c34a0f05ea5f347538.pdf
• joogivee analüüs: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/107141_m-signed_1.pdf
• valgustustiheduse mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/scan_2024-04-25_1252_1.pdf
• ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused:
• tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused:
  ==LISAINFO==