Subject: Nõuded ujulatele ja spaadele
From: "Jana Kallas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 11:59:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole seoses sügisel (ca oktoobris, 2024) avatava
spordiklubiga, millele on liidetud ka spaa-osa.

Spaas on üks 20-meetrine bassein (135 m3, veesügavusega ühtlaselt 140cm),
1 massaazibassein 10 m3 ja 2 tavapärast mullivanni.

Basseinide puhastus hakkab toimuma soolade elektrolüüsi meetodil
(basseinipuhastusmehhanismi tarnija ja paigaldaja on Basseinitehnika AS).

Minu küsimused on järgmised:

1. Mis nõuded peavad olema täidetud, et võime basseinide ala avada
avalikuks kasutamiseks? Kas on vajalik päästerõngas? Kui jah, kas on
nõuded, kus peab olema, kuidas kinnitatud jms?

2. Kas see on piisav turvameede, kui bassinialal toimuvat jälgib
administraatoriletis töötav spordiklubi töötaja (kes on läbinud esmaabi
koolituse) turvakaamera vahendusel (on-line)? Või on kohustuslik palgata
eraldi ujulavalve? (Klubiliikmete lepingus on kirjas, et tervisliku
seisundi eest vastutab klient ise.)

3. Kui tihti tuleb võtta päevas veeproove? (pH, seotud ja vaba kloor)

4. Kui tihti on kohustuslik tellida proovide võtmisi Terviseametist ja
milliseks kujuneb hind (kas arvesse lähevad kõik „veesilmad“ – ehk
teisisõnu – mullivannidest tuleb võtta eraldi proovid?)

5. Kas spaa töötajad peavad läbima vetelpäästekursused? On see
kohustuslik?

Kui on veel tingimusi, mille kohta küsida ei osanud, andke palun teada.
(Seda tean, et iga basseini juures peab olema kirjas basseini sügavus ja
temperatuur.)

Lugupidamisega

Jana Kallas

Spordiklubi Arter

Telefon: +372 5188 816