Subject: Küsimus toitlustuse osas, lastehoius.
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:39:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kui asutasin Pisipõnni lastehoid OÜ,
Käis ruume ja nõudeid kontrollimas Gea Metus. Tema vist ei tööta enam teie 
üksuses? Oleks muidu tema poole otse pöördunud.

Olen toimetanud lastehoiuga juba mõned aastad.
Tänaseks olen küsimuse ees kuidas edasi majandada laste toitlustus? Nimelt 
minu juures viibivad lapsed alates 1 a kuni 2,5 aasta vanuseni. Kõige 
pisemad. Hoius käib korraga kuni 4 last päevas. Tingimused ja tegevusluba on 
väljastatud kuni 5 lapsele, päevas.
Toidu olen tellinud Tüdrukud OÜ firmast.
Kuid viimasel ajal on toitude kvaliteet, maitsed ja valik läinud väga 
halvaks. Lapsed ei söö, isegi ei maitse väga tihti toitu. Juba lõhn on 
vastu, maitse samuti. Ma ei poolda sugugi toidu ära viskamist ja lastel jääb 
kõht samuti tühjaks.
Ja nende transport, nõud milles toit tuuakse. Need samuti ei ole kõige 
esteetilisemad.
Kirjutasin neile, kuid vastust ei ole saanud.

Miks ma sealt tellin?  Sest nende pakutav teenus on mulle kõige 
vastuvõtlikum, paindlik. Ma saan tellida neilt väikeseid koguseid. See ei 
tohiks mõjutada toitude kvaliteeti. Nemadki peaksid jälgima reegleid.

Olen teinud uuringuid teiste Tallinna linnas olevate lasteasutuste 
toitlustajate kohta. Need on minu väikese hoiu suhtes liiga, kallid.

Peagi on tulemas uue lepingu sõlmimise aeg. Sellepärast hakkan juba varakult 
muretsema ja lahendusi otsima.

Mul on nüüd küsimus, kuidas ma edaspidi saan oma hoiulastele pakkuda parimat 
toitu mis on nende arenguks ülioluline?

Mul on mõned mõtted ka. Palun vastake kas seaduse poole pealt oleks see 
võimalik. Kuidas pean käituma, et need seadusega kooskõlla viia?

● Vanemad pakivad igal hommikul lastele kaasa päevase toidu. Mina serveerin 
vastavalt toidukordade ajal.

● Valmistan kohapeal lastele eakohased, nõuetele vastava toidu.

Ja kõige selle juures on veel üks põhjus. Tallinna linn hüvitab toidu 
maksumusest osa, iga lapse päevasest toidust.

Tekkinud lisaküsimustele vastan esimesel võimalusel.

Lootusrikkalt vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega
Pisipõnni lastehoid OÜ
Omanik Terje Parts