Subject: Vana immuniseerimiskava
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 10:32:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast,

Tahtsin uurida, kust saab vaadata vana immuniseerimiskava (inimesed 
sünniaastaga 1971)?
Meil üks patsient soovib üle vaadata mis vaktsiinid olid talle tehtud.

Parimate soovidega

Tere!
Hea patsient! Nüüdsest saad meiega ühendust võtta Certificu e-pöördumise 
kaudu aadressil
https://www.perearst24.ee/

See on mugavam ja turvalisem viis saada oma tervisemurele või küsimusele 
lahendus. Pöördumise saad edastada ööpäevaringselt, kuid tegeleme sellega 
keskuse lahtiolekuaegadel

Уважаемый пациент,
Начиная с 20.11.23 для регистрации электронных обрашений наш центр 
использует среду Certific
https://www.perearst24.ee/