Subject: Puhastusvahendid_küsimus
From: Anna-Džessika Bogatšova <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 14 Apr 2024 13:49:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere
 
Palun Teid anda teada, kas Eestis on olemas õigusakt, mis käitlevad
toiduga kokkupuutuvaid puhastusvahendeid?
Saime teada, et Prantsusmaal on olemas kohalik õigusakt, mis käsitleb
professionaalse kasutuse jaoks mõeldud puhastusvahendeid, mis puutuvad
kokku toiduga. Õigusakt sisaldab loetelu koostisainetest, mida võib
kasutada seda tüüpi toodete puhul, ning mõnede koostisosade puhul on
määratletud ka piirangud/piirangud.
Lugupidamisega
 
Anna-Džessika Bogatšova
Jurist
Lawyer 
  ________________________________  
Sanitex OÜ
Graniidi tee 1, Rae küla, Rae vald, Harjumaa, Eesti, 75310
Phone dir:   &#43;372-56-207-671
Mobile:         &#43;372-56-207-671
Email:           [email-masked]

See teade sisaldab teavet isiklikult ja otse saajale. See võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet ning selle igasugune loata avalikustamine,
kasutamine või levitamine on kas täielikult või osaliselt keelatud ja see
võib olla ebaseaduslik. Kui olete saanud selle e-kirja eksituse tõttu,
kustutage see e-kiri koheselt ning teavitage sellest saatjat. Mõnel juhul
on piisava kahtluse korral, ettevõtte konfidentsiaalsete andmete kaitse
tagamiseks, infosüsteemide terviklikkuse ja pideva toimimise tagamiseks,
rikkumiste, andmevarguse ja rändetarkvara eest kaitseks, Sanitex OÜ-l
õigus ligipääsuks selle elektronkirja sisule.

This message contains information personally and directly to the
recipient. It may contain confidential information, and any unauthorized
disclosure, use or dissemination, either in whole or in part, is
prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail in error,
please delete this e-mail immediately and notify the sender. In certain
cases, with reasonable suspicion and in order to ensure the protection of
confidential company's data, integrity of information systems, continuous
operation and protection against breaches, data theft and malicious
software, Sanitex OÜ has the right to access the content of this
electronic communication.