Subject: Pöördumise edastamine
From: "Viorica Tšaikovski" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 11:37:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (TTJA) laekus pöördumine 
Monster Vape Labs’ilt seoses nende elektroonilise sigareti kajastamisega 
tubakaseadusele mittevastavate e-sigarettide nimekirjas ja taotlus nende 
toote sellest nimekirjast eemaldamiseks.

Tubakaseaduse §-st 102 tulenevalt on elektrooniliste sigarettide või nende 
täitepakenditega seotud teavituste vastuvõtmiseks pädev Terviseamet. Kuna 
Monster Vape Labs’i pöördumise lahendamine ei ole TTJA pädevuses, jättis 
TTJA taotluse läbi vaatamata ja edastab manusena lisatud pöördumise 
haldusmenetluse seaduse § 15 lõike 4 alusel Terviseametile.

Ühtlasi märgime, et teavitame pöördujat eraldi kirjaga tema kirja 
Terviseametile edastamisest.

Lugupidamisega

Viorica Tšaikovski
Ettevõtluse osakonna jurist
+372 667 2007 | [email-masked] | www.ttja.ee 
<http://www.ttja.ee/>
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn