Subject: MTÜ Lillelapsed (80256216) luba
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 09:36:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme eralasteaed Lillelapsed, asume Haabneemes Sõstra tee 1, Koolitusluba 
nr. 6804 HTM.
Üla 10 aasta tagasi , kui uuendasime koolitusluba (2012 või enne...), oli 
meil olemas ka teie käest hinnang, mitu last võib meie lasteaias õppida. See 
nr oli 38 last (see nr läbib kõiki asjakohaseid lubasid).
Oleme paberkandjal saanud teie käest sellekohase loa. Kahjuks on see paber 
dokumentide hulgast üsna pikka aega kadunud, nüüd aga on vaja see dokument 
vallale uuesti esitada.
Kas teil on võimalik leida dublikaat ja meile saata?

Lugupidamisega
Ene Lill
MTÜ Lillepased juhataja

00 372 5131202