Subject: Andmekaitse ja tööarvutid kodus
From: LUNATUM Kodufüsioteraapia <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Apr 2024 20:34:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere.

Kirjutan Teile seoses järgmise küsimusega. 

Oleme eraettevõte, mis tegeleb kodufüsioteraapia teenuse osutamisega. See
tähendab, et me töötame patsiendi igapäevases keskkonnas ja seejärel teeme
paberitööd ja dokumentatsiooni kodus arvutis. Tööks kasutame eKliiniku
tarkvara, mis annab ligipääsu terviseportaalile, pildipangale jne.
Tarkvara töötab nii, et sinna saab sisse logida ainult oma ID-kaardiga,
mis piirab teiste isikute ligipääsu. Küsimus on selles, kas me võime
paigaldada sellise tarkvara tööülesannete täitmiseks isiklikule arvutile
või peame ostma kõigile meie töötajatele eraldi tööarvutid? Mis on Teie
seisukoht?

Lugupidamisega

Ksenia Kurganov

LUNATUM Kodufüsioteraapia

www.lunatum.ee