Subject: küsimus teraapiafondi kohta
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 18:32:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere!

Kirjutan Teile AT Praksisest seoses perearsti teraapiafondiga. Eelmise
nädala neljapäeval toimus kliiniliste psühholoogide kutseliidu koosolek,
kus ka Tervisekassa esindaja tegi ettekande. Arutelu käigus tuli ilmsiks,
et teraapiafondi raames saavad perearstid kuni selle aasta juunini
väljastada saatekirju ja nende alusel saab patsienditööd veel edasi teha
saatekirja lõppemiseni. Küsimus tekib aga seoses sellega, et kui AT
Praksis ei astu Tervisekassa partneriks (olemas on ambulatoorse
psühhiaatria tegevusluba), kas siis alates 1.07 on lubatud patsientidelt
jätkuvalt omaosaluse küsimine? Ning kui kliiniline psühholoog on
väljaõppes ja tal on asutuses juhendaja, kuid mitte veel kehtivat kutset,
kas tal on lubatud juhendamise all oma patsientidega tööd saatekirja
alusel jätkata?

Ettekandes jäi kõlama veel selline mõte, et teraapiafond jääb alles ja
perearstid saavad ka edaspidi n-ö oma maja sees teraapiafondi raames
patsiente psühholoogile, füsioterapeudile, logopeedile suunata. Palun
öelge, kas saime omalt poolt õigesti aru, et see nii on, et teraapiafond
jääb alles? Kui nii, kas siis on patsientidel ikkagi võimalik ka maja
väliselt kliinilise psühholoogi poole pöörduda, kui kliinilisel
psühholoogil on olemas kehtiv tegevusluba? Kui nii, kas siis on ka
edaspidi lubatud omaosaluse küsimine ja arvete esitamine perearstile?

Lugupidamisega, 

Anneliis Tali
Juhtivpsühholoog

AT Praksis OÜ
[email-masked]
www.anneliistali.com

Selles kirjas võib leiduda konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ainult selle adressaadile. Kui olete saanud selle kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest sõnumile vastates kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma
arvutist. Sõnumi ja selles sisalduva info kasutamine, levitamine või
taasesitamine ei ole lubatud.