Subject: Tegevusloa taotlemisest
From: "Tiina Soo" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 12:29:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Küsin iseseisva psühholoogilise teenuse osutamise tegevusloa taotlemise 
tingimuste kohta.

Täidan iseteeninduses tegevusloa taotlemist ja seoses spetsialistide 
lisamisega ruumide nimetuste alt ei saa muud valida kui vastuvõturuum ja 
läbivaatusruum ühes tükis. Sooviks märkida ikka ainult vastuvõturuum.

1. Kas on olemas veel eraldi konkreetne tegevusloa taotlemise avaldus, mida 
tuleb täita?

2. Mis tähendab meditsiinitehnika projekt psühholoogide puhul?

3.Lae üles aparatuuri ja sisseseade loetelu?

4. Kas on veel mingid muud dokumendid vajalikud peale töötajate 
kinnituskirjade?

Loodan väga, et saate täpsustada neid punkte!

Lugupidamisega,
Tiina Soo
 juhataja
Tartu Nõustamis- ja Kriisiabikeskus
tel 7 427 555  ja tel 555 17427