Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "asendushooldusteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 11:53:51 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 18. märts 2024 - 11:53

Vastused:

TEENUS: 	asendushooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 ööpäevaneTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 SOS Lasteküla Eesti ÜhingTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Jalgpalli tänav 21, Tallinn, 11312 
[email-masked] Tel +372 5301 8131Taotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 [email-masked] +372 56281129Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Lai 41, Paide linn, JärvamaaPlaneeritud 
kohtade arv:	 5TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 18. märts 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Brita KiikLisatud failid: On manuses