Subject: Re: Foorumi liikmeks astumine - liikmeks vastuvõetud
From: Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Kadre Lätting <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 15:35:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Lugupeetud Terviseamet!

Meil on väga hea meel, et meiega liituda soovite ja olete VEF-i
liikmeskonda teretulnud! Eelduslikult olete tutvunud meie põhikirjaga ja
võite paari nädalal jooksul oodata tervitavat telefonikõne meie juhatuse
liikme poolt, kellega saate põgusalt arutada meie senistest ja tulevatest
tegemistest ning ühtlasi ka teile huvipakkuvast töörühmast. Mõne hetke
pärast jõuab teieni teise kirjaga ka üldkoosoosoleku ja seminari kutse,
samuti saadame lugemiseks järele viimase uudiskirja. Kes jääb meile
teiepoolseks põhikontaktiks, kas Kadre Latting
([email-masked])?

Soovime teie liitumisest teada anda ka meie kommunikatsioonikanalites.
Selleks palume, et vastaksite kolmele alljärgnevale küsimusele:
1. Millised ootused on Teil VEF-ile?

2. Millisena näete enda rolli Eesti ettevõtluskeskkonna
vastutustundlikumaks muutmisel?

3. Millised jätkusuutlikkusalased fookused olete Terviseametile
lähitulevikuks seadnud?

Palume neile küsimustele vastata nädala jooksul. Lisame teie logo
veebilehele liikmeskonna alla ning manuses on ka VEF-i logo.

Lugupidamisega
VEF-i juhatus: Annika, Katrin, Liina, Riin, Rene, Kaur
Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum
indeks.csr.ee | csr.ee

 
On Friday, 15. March 2024 at 15:25, Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum
&lt;[email-masked]&gt; wrote:

Lugupeetud Terviseamet!

Meil on väga hea meel, et meiega liituda soovite, olete VEF-i
liikmeskonda teretulnud! Eelduslikult olete tutvunud meie põhikirjaga ja
võite paari nädalal jooksul oodata tervitavat telefonikõne meie juhatuse
liikme poolt, kellega saate põgusalt arutada meie senistest ja tulevatest
tegemistest ning ühtlasi ka teile huvipakkuvast töörühmast. Mõne hetke
pärast jõuab teieni teise kirjaga ka üldkoosoosoleku ja seminari kutse,
samuti saadame lugemiseks järele viimase uudiskirja.

Soovime teie liitumisest teada anda ka meie kommunikatsioonikanalites
ning ka ise teid paremini tundma õppida. Selleks palume, et vastaksite
kolmele alljärgnevale küsimusele:
1. Millised ootused on Teil VEF-ile?

2. Millisena näete enda rolli Eesti ettevõtluskeskkonna
vastutustundlikumaks muutmisel?

3. Millised jätkusuutlikkusalased fookused olete Terviseametile
lähitulevikuks seadnud?

Palume neile küsimustele vastata nädala jooksul. Lisame teie logo
veebilehele liikmeskonna alla ning manuses on VEF-i logo.
Lugupidamisega
VEF-i juhatus: Annika, Katrin, Liina, Riin, Rene, Kaur
Lugupidamisega
Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum
indeks.csr.ee | csr.ee