Subject: Küsimus: E-sigarettide või nende vedelike pakendite kohta: tootmiskuupäev ja parim enne/kõlblik kuni
From: Martin Järve | TRINITI <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 19:04:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin kindluse mõttes ka Terviseameti käest üle uurida, kas
e-sigarettidele ja nende vedelike pakenditele tuleb kanda tootmiskuupäev
või parim enne/kõlblik kuni kuupäev?

Lugupidamisega

Martin Järve
 <https://triniti.eu/et/inimesed/martin-jarve/> Advokaat

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T: 6 850 950 | M: 53 340 649

 <https://triniti.eu/et/> triniti.eu |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud