Subject: Iseseisva füsioteraapia teenuse osutamise tegevusluba
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 15:35:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teraapiagrupp OÜ soovib esitada taotlust iseseisva füsioteraapiateenuse 
osutamiseks.
Alates 03.05.2010 omame tegevusluba rehabilitatsiooniteenuste osutamiseks nr 
SRT 000118.
Seoses sellega on meil olemas Terviseameti hinnang ruumide sobivuse kohta 
rehabilitatsiooniteenuste osutamiseks. Kas iseseisva füsioteraapiateenuse 
osutamise jaoks on sobiv seesama hinnang või on tarvis kutsuda inspektor 
uuesti ruume hindama? Ja sellisel juhul kelle poole peaksime pöörduma?

Heade soovidega,
Maret Salonen
Teraapiagrupp OÜ
Reg nr 11670548
Juhatuse liige