Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 10:56:56 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Reede, 8. märts 2024 - 10:56

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:*	päevane
*	laste ja täiskasvanute

TEENUS(jätk):Erihoolekandeteenuse 
liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Irina KrikTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Rävala 6, Tallinn 10143Taotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Irina Krik, [email-masked], 
+3725526936Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Rakvere tn.2, Jõhvi linn
Planeeritud kohtade arv:	 8TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 8. märts 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Irina KrikLisatud failid: On manuses