Subject: Sunnitööga toodetud toodete keelustamise määruse hetkeseis
From: Kaia Läänemets-Ester <[email-masked]>
To: "Triin Uusberg" <[email-masked]>, "Elen Ohov" <[email-masked]>, "Teve Michenet" <[email-masked]>, "Kristina Uibopuu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Age Inkinen" <[email-masked]>,Piret Nõmmela <[email-masked]>,Martin Põder <[email-masked]>,Kristel Kängsepp <[email-masked]>,Tööinspektsioon <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <
Cc: Liis Tõnismaa <[email-masked]>, "Seili Suder" <[email-masked]>, "Silver Tammik" <[email-masked]>,Evelin Tõnisson <[email-masked]>,Risto Jõgi <[email-masked]>,Thea Treier Brüsselis <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 16:15:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses sunnitööga toodetud toodete keelustamise määruse
algatusega. Eile õhtul jõudis eesistuja Euroopa Parlamendiga teksti osas
kokkuleppele ning lõplik kokkulepe soovitakse liikmesriikidega kinnitada
13.03 Coreperi kohtumisel. Saadan teile ka tutvumiseks selle teksti
viimase n-ö nelja veeru tabeli, kus on küll mõned teemad veel lahtised.
13.03 arutlusele tuleva Coreperi jaoks koostatakse uus tekst ning edastame
ka selle teile siis, kui see saabub.

Lugupidamisega

Kaia Läänemets-Ester

nõunik

Töösuhete ja töökeskkonna osakond

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium