Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Vivere Kooli Info" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 16:04:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga esitame Taotluse hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele 
lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse 
kohta.
Taotlus esitatakse seoses tegevuspinna laienemisega (lisaks esimesele 
korrusele osaliselt teine ja kolmas korrus), seega esitame dokumente nii 
esmase pinna kohta, kui ka täiendava pinna dokumendid.

Kirja lisad:

1.	Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või 
noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
2.	teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv (3 tk)
3.	joogivee analüüs

4.	valgustustiheduse,   ventilatsiooni õhuhulkade ja  tehnoseadmete 
mürataseme  mõõtmistulemused (2 tk)

5.	radooni  mõõtmistulemused

Lugupidamisega

Anastassia Brant

+372 55 645 455

Tondi 55, Tallinn

 <http://www.viverekool.ee/> www.viverekool.ee

VIVERE KOOL

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yc6cmu6RPpFiNmequJjuxoTyNXOcQvWIjH56Q5erN7C5mEWmnfQD84HL-iOTwvKKTqtDTTKpI>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on 
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või te 
pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest 
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle 
manustega oma arvutisüsteemist.

УВЕДОМЛЕНИЕ О КОНФИДЕНЦИАЛЬНОСТИ. Это электронное письмо и приложения к нему 
адресованы перечисленным выше лицам и могут содержать конфиденциальную 
информацию или информацию, раскрытие которой ограничено законом. Если вы 
получили это сообщение по ошибке или вы не являетесь указанным получателем, 
немедленно сообщите отправителю этого сообщения и удалите это письмо со 
всеми его вложениями из своей компьютерной системы.