Subject: Teade koostööpartneri logo kajastamise kohta Elva Haigla uuel kodulehel
From: "Ave Sula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 16:34:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea Elva Haigla koostööpartner

Loome hetkel uuendusi oma kodulehel ja soovime sellega seoses täiendada
meie koostööpartnerite sektsiooni, kus kuvatakse Elva Haigla olulisi
koostöösuhteid. Teie asutus on olnud meile oluline partner ning sooviksime
kuvada Teie asutuse logo ja kodulehe aadressi Elva Haigla kodulehel.

Palume teil saata meile kõrgekvaliteediga versioon Teie asutuse logost.
See aitab meil tagada, et logo kuvatakse meie kodulehel optimaalselt ja
vastavalt Teie asutuse nõuetele.

Teie asutuse logo ja kodulehe aadressi palume saata hiljemalt 8. märtsiks
2024 järgmisele e-posti aadressile: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Oleme täiesti mõistvad, kui teil on küsimusi või muresid seoses logo
kasutamisega meie kodulehel. Meie eesmärk on esindada Teie asutust parimal
võimalikul moel ning tagada, et koostööpartnerite logo oleks esitatud
professionaalselt ja austusega.

Täname mõistva suhtumise eest.

Lugupidamisega

Ave Sula

Juhiabi

SA Elva Haigla

737 0330