Subject: Tegevusload
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 16:37:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.
Töötasime pool aastat asenduspinnal (Tuuliku 8, Tabivere) seoses töökoha 
hoone kapitaalremondiga, nüüd kolisime tagasi renoveeritud ruumidesse 
(Tuuliku 11, Tabivere)

Tühistasin tegevusluba, mis seotud asendusruumidega.
Tuuliku 11 hoonega seotud varasem tegevusluba on peatatud olekus, ja MEDREs 
nupp, et seda taastada ei toimi. Tegin siis uue taotluse Tuuliku 11 ruumide 
kohta.

On olnud aastaid ja jääb kehtima vastuvõtukoht Maarja Magdaleenas aadressil 
Parkla tee 3-1. Selles kohas me vastuvõtu teeme ainult ühel päeval nädalas. 
Kas saaksite MEDRE vaades sättida Tuuliku 11 tegevuskohta esimesena sest see 
on peamine ja Maarja Magdaleena kohta teisena sest see on lisakoht.

Lugupidamisega perearst
Minija Pääslane
5271512

-- 

E-kirjadele vastame 3 tööpäeva jooksul. E-kirja teel EI SAA ETTE 
REGISTREERIDA VASTUVÕTUAEGA JA E-KIRJU EI KASUTATA esmase konsultatsioonina. 
Kirju töötleb praksise abiline Aire Rebane

Perearst Pääslane OÜ, reg. nr. 14219529
Tuuliku 11, Tabivere, Tartu vald, Tartumaa
7736336, 5125343