Subject: Kutse Kõrgemale Elanikkonnakaitse Kursusele 02.04-04.04.2024
From: Päästeamet Kekk <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 10:19:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartner

Elanikkonnakaitse laia käsituse all peetakse silmas kõiki ühiskonnas
rakendatavaid ennetavaid, ettevalmistavaid, reageerivaid ja taastavaid
meetmeid, millega hoitakse ära eri kriisidega kaasnev oht inimeste elule,
tervisele, varale, elutähtsatele teenustele ja muudele ühiskonna
väärtustele. Selle saavutamiseks on kaks samaväärse olulisusega
tegevussuunda:

1) inimeste vastupanuvõime suurendamine;

2) riiklike ja kogukondlike (KOV) kaitsemeetmete loomine.

Kutsume teie asutuse esindajat osalema Päästeameti korraldatavale
kuuendale Kõrgemale Elanikkonnakaitse Kursusele, mis toimub
02.04-04.04.2024 Vihula mõisas. Palume oma osalemisest ja ka
mitteosalemisest teatada hiljemalt 8. märtsiks, täites vormi
<https://forms.gle/1imoTZpCgdFcmfA68> siin. Täpsema infoga kutse ning
kursuse programm on lisatud.

Tervitades

Margo Klaos
Päästeameti peadirektor

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>