Subject: 7-1/20-27 DP Pärtlimetsa ja Pärtlipõllu, Kulli küla kooskõlastamine_ametitele
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 14:20:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Kaaskiri
Esitame Teile vastavalt planeerimisseaduse (PlanS) § 133-le
kooskõlastamiseks Raasiku vallas Kulli külas Pärtlimetsa ja Pärtlipõllu
katastriüksuste ja lähiala detailplaneeringu. Planeeringuga kavandatakse 2
kinnistu jagamist 26 krundiks, s.o. 9-ks üksikelamu, 12-ks kaksikelamu,
1-ks üksikelamu /äri- ja teeninduse, 1-ks puhkerajatiste ja haljasala,
1-ks tootmishoone ja 2-ks tänavamaaks.
Planeeringu materjalid lisatud kirjale manusena.
Kooskõlastus esitada kirjalikult e-posti aadressil
[email-masked] või paberkandjal aadressil Tallinna mnt 24,
Aruküla, Harjumaa 75201. Küsimuste korral pöörduda planeeringute
spetsialisti poole.
Kui kooskõlastaja ei ole 30 päeva jooksul detailplaneeringu saamisest
arvates kooskõlastamisest keeldunud ega ole taotlenud tähtaja pikendamist,
loetakse detailplaneering kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks,
kui seadus ei sätesta teisiti. Kui kooskõlastamisel ei viidata vastuolule
õigusaktiga või üldplaneeringuga, loetakse detailplaneering
kooskõlastatuks.

Lugupidamisega
(allkirjastatud digitaalselt)
Toomas Teeväli
vallavanem
 
Koostaja:
Indrek Mikk
planeeringute spetsialist
tel. &#43;372 53501209
[email-masked]

https://raasikuvv.amphora.ee/fileshare.aspx?token=37c3a44f-ed44-40a5-9354
-6d576d7e7c09