Subject: Form submission from: Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 15:34:23 +0200

Vastamise aeg: Kolmapäev, 28. veebruar 2024 - 15:34
Vastaja: Anonüümne
Vastused on:

PALUN VALI REGIONAALOSAKOND: Põhja regionaalosakond
ASUTUS: KOOL
KOOLI LIIK: erakool (põhikool)
TAOTLEJA NIMI: Shanghai Püha Johannese MTÜ 80577216
TAOTLEJA JURIIDILINE AADRESS, TELEFON, E-POSTI AADRESS: Sitsi 15a, Tallinn, 
Tel. 53553749, [email-masked]
TAOTLEJA VÕI KONTAKTISIKU KONTAKTANDMED: Anna Sobko, Tel. 56612465, 
[email-masked]
KOOLI, KOOLIEELSE LASTEASUTUSE VÕI NOORTE PÜSILAAGRI AADRESS: Tondi 55 
(2.korrus), Tallinn
PLANEERITUD KOHTDADE ARV: 90
PLANEERITUD RÜHMADE/KLASSIKOMPLEKTIDE ARV: 6
Taotluse esitaja kinnitab, et nõustub asjakohase kontrolltoimingu 
läbiviimisega.: kinnitan
TAOTLUSE ESITAJA NIMI: Anna Sobko
TAOTLUSE ESITAMISE KUUPÄEV: 28. veebruar 2024
  ==TAOTLUSEGA ESITATAVAD LISAANDMED:==

• teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/17a64cccf607a79e085e67fa12cbec0fe1fa0a1a.pdf
• joogivee analüüs: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/100765_k-m.pdf
• valgustustiheduse mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/valgustus_0.pdf
• ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/0521.pdf
• tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/mura.pdf
  ==LISAINFO==