Subject: Uuesti_Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegili-se hindamise algatamine ja koostamist koordineeriva juhtrühma moodustamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 09:20:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Edastame uuesti, sest täna hommikul DHX-i kaudu edastamine ebaõnnestus.

-- 
Tere

Teile on saadetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument:

Viida nr: 14-5/251
Reg. kuupäev: 23.02.2024
Sisu: Pöördume Teie poole, kuna Regionaal- ja Põllumajandusministeerium 
soovib Teiega koostöös koostada Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu (REP) ja viia läbi selle mõju hindamise. Sellega seoses 
teavitame Teid nimetatud riigi eriplaneeringu algatamisest, edastame Teile 
tutvumiseks juhtrühma moodustamise käskkirja ning palume nimetada juhtrühma 
liikme(d).

---
Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium
Suur-Ameerika 1 | 15056 Tallinn
625 6101 | [email-masked] | www.agri.ee