Subject: Teabenõue
From: "Maido Pajo" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kai Rimmel" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 20:24:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun teabenõude korras järgmist infot:

1. Kui mitu kaebust on teile laekunud kohalikelt elanikelt (Maardu linn ja 
Jõelähtme vald) aastatel 2022 ja 2023 seoses Tallinna Jäätmete 
Taaskasutuskeskusest (Maardu Prügila) lähtuva õhureostusega?
2. Kas ja kui siis mitu korda on Terviseamet aastatel 2022  ja 2023 
kontrollinud (teostanud järelevalvet vms) Tallinna Jäätmete 
Taaskasutuskeskuse (Maardu Prügila) tegevuse vastavust tervisekaitse 
nõuetele seoses õhureostusega?
3. Kas ja kui siis milliseid meetmeid, sealhulgas ettekirjutusi ja 
sanktsioone on Terviseamet kohaldanud aastatel 2022 ja 2023 Prügila suhtes 
seoses õhureostusega, mille all juba pikka aega kohalikud elanikud on 
sunnitud kannatama?

Palun väljastada mulle tutvumiseks vastavad otsused meili teel: 
[email-masked]

Ette tänades
Maido Pajo
Jõelähtme Vallavolikogu liige
56986456