Subject: Re: Fwd: pöördumine
From: Mihhail Muzõtšin <[email-masked]>
To: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Anu Laul" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 09:59:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp pr Katrin Roosipuu

Oleme esitanud pöördumise esineda koduõdede koolitusel, kuid  ei ole saanud 
Teie vastust.

Täname ette vastuse eest!

Lugupidamisega

Anu Laul

Mihhail Muzõtšin

MTÜ Hoolekande Arendamise instituut

On 02/02/2024 09:03, Mihhail Muzõtšin wrote:

Lp pr Katrin Roosipuu

Terviseamet

Pöördumine

MTÜ Hoolekande Arendamise Instituut korraldab  baaskoolituse koduõdedele, 
kes osutavad tervishoiuteenuseid  üle Eesti.

II mooduli teine koolituspäev toimub 07.03.2024 aadressil Järveotsa tee 2, 
Tallinn (MTÜ HAI koolitusruumid). Koolituse eesmärk

on anda osalejatele ülevaade kehtivatest nõuetest koduõendusteenuse 
osutamisel Tervisekassa ja Terviseameti vaatevinklist.

Soovime korraldada koolitust seminari vormis, kus osalevad juhtivate 
asutuste (Tervisekassa, Terviseamet) esindajad:

10.00 – 11.30  (2x45') Koostöö Tervisekassaga (Anu Valli, Marjo Sinijärv)

11.45 – 13.15  (2x45')  Koostöö Terviseametiga – koduõe lähtepunktist 
vaadates.

Koolitus toimub veebikeskkonnas Zoom.

Jääme ootama Teie tagasisidet.

Lugupidamisega

Anu Laul

Mihhail Muzõtšin

53423670

www.medkoolitus.ee <http://www.medkoolitus.ee>