Subject: Ed: Taotlus hinnangu valjastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenouetele vastavuse kohta
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 15:03:58 +0200

Palun registreerida

Aitäh

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 20. veebruar 2024 10:20
Adressaat: Kaili Sillamaa <[email-masked]>
Teema: Taotlus hinnangu valjastamiseks sotsiaalteenuse osutajale
tervisekaitsenouetele vastavuse kohta

Tere, Kaili.

Esitasin 15.02 taotlused firmadelt RIERA OU ja ForKids OU.

Soviksin tapsuatada, mis kuupaeval saaksin uhendust minuga ootada?

Ja voib olla ma pean midagi veel saata, naiteks tootajatate meditsiini
toendid?

  _____

Lugupidamisega,

Alexander Evlanov

RIERA OU ja ForKids OU

Rehabilitatsiooniteenuste koordinaator

mob 524 524 0