Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 10:29:36 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 20. veebruar 2024 - 10:29

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 SIHTASUTUS OTEPÄÄ TERVISEKESKUSTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Tartu mnt 2 Otepää Valgamaa telefon 
7668561 [email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Krista Anton 5257697 [email-masked] 
osutamise koha aadress:	 Tartu mnt 2 Otepää ValgamaaPlaneeritud 
kohtade arv:	 4TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 20. veebruar 2023Taotluse 
esitaja nimi:	 Krista AntonLisatud failid: On manuses