Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 13:05:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/18597
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Tõdva tee 8, Harju
maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Tõdva tee 8 (Moodullinnak, Raamatukogu)
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7
punktile 1 ja rahvatervise seaduse § 12 lõikele 3 esitame moodullinnaku
(EHR kood 121415328) ehitusloa eelnõu koos ehitusprojektiga ehitise
tervisekaitsenõuetele vastavuse kontrollimiseks ja terviseohutuse hinnangu
andmiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 409917), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.02.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister