Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 13:45:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00068 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Viimsi alevik, Kannikese tee 1, Harju 
maakond, Viimsi vald, Viimsi alevik, Kannikese tee 1 (Jalgpallihall, Ladu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26888151>  (menetlus nr: 
409753), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister