Subject: Terviseameti hinnang tegevusloa saamiseks
From: "Jelena Pribylski" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 14:28:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!
 
Kirjutan, et paluda nõu terviseohutuse hinnangu taotlemisel.
Nimelt Tallinna Perekeskuse (Sotsiaal- ja Tervishoiuameti allasutus,
pakume sotsiaalteenuseid lastele ning lastega peredele) ruumides oleme
avamas ennetus- ja peretöökeskust, kus üks teenustest on lühiajaline
lapsehoiuteenus. Selle teenuse käivitamiseks vajame tegevusluba.  Puutume
tegevusloa saamise protsessiga esmakordselt. Meil tekkisid mõned
täpsustavad küsimused, edastan need kirjalikul teel.
 
1.       Meil ei ole vajadus magamisruumi jaoks, kasutusse lähevad kaks
eraldiseisvat ruumi, mis ei ole tänase päeva seisuga lõplikult sisustatud
(on olemas visand ning umbkaudne mööbli paigutus). Kas see võib olla
orientiiriks-aluseks hinnangu andmisel või peab olema kogu sisustus juba
sees ning alles seejärel saame hinnangut taotleda?
2.       Kellelt peame või võime (1) joogivee analüüsi ning (2)
valgustustiheduse mõõtmist tellida? 
3.       Mängutoa juhendaja ehk lapsi hoidev isik ei ole veel leitud,
konkurss alles käivitub mõne aja pärast. Kas see takistab hinnangu
saamist?
4.       Millele veel peame tähelepanu pöörama taotluse esitamisel?
 
Ette tänades
 
Jelena Pribylski
Ennetavad teenused
Sotsiaaltöötaja – koordinaator
Tel. 5211960