Subject: Päring joogivee kvaliteedi tagamiseks ettevõtte siseselt
From: "Angela Simson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 14:27:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere,
 
Meie ettevõttes on tekkinud mure seoses majasisese joogivee kvaliteediga
ning me soovime tagada, et meie kraanivee vastab kehtestatud nõuetele.
Kuigi Terviseameti andmebaasis ja Pärnu Vee kodulehel avaldatud
veeanalüüsid näitavad, et meie kraanivesi Reiu veetöötlusjaamast vastab
nõuetele, on siiski mõned töötajad väljendanud muret selle kvaliteedi üle.
 
Me soovime võtta proove ja teostada täiendavaid kontrollanalüüse, et
veenduda, et ka meie ettevõtte majasisene joogivesi vastab kõigile
kehtestatud nõuetele.
 
Kas saaksite soovitada, millised mikrobioloogilised ja keemilised näitajad
peaksid olema olulised, et tagada meie joogivee ohutus ja vastavus kõigile
nõuetele? Eriti just sooviksime teavet, millised võiksid olla need
näitajad, mida meie veetorud võivad mõjutada.
 
Loodame saada Teie asjatundlikku nõu ja juhiseid, et tagada meie ettevõtte
joogivee kvaliteet.

Parimate soovidega/Kind regards
-----------------------------

Angela Simson
Keskkonnainsener/Environmental Engineer
Scanfil OÜ, Pärnu, Estonia
Mobile: &#43;372 5909 1226
[email-masked]
www.scanfil.com
 
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will
save it.” Robert Swan
 
This e-mail message is confidential. If you received this e-mail by
mistake, please inform the sender/Scanfil immediately and delete the
material without producing or retaining any copies. Thank you.
 
If you are seeking information on how we handle our business contacts’
personal data please visit our website’s privacy section
http://www.scanfil.com/privacy.html. There you’ll find also information on
who to contact for further inquiries on the matter.