Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/24-0124 - "Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse alusel kehtestatud Vabariigi Valitsuse määruste muutmine"
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 15:49:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/24-0124 - Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse alusel 
kehtestatud Vabariigi Valitsuse määruste muutmine

Kohustuslikud kooskõlastajad: Justiitsministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Sotsiaalministeerium; Kliimaministeerium; 
Välisministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 29.02.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/5f30270f-f7b2-4ae2-ac25-ab9c3c7805aa
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/5f30270f-f7b2-4ae2-ac25-ab9c3c7805aa?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main