Subject: Küsimus
From: "Mariliis Oder" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 14:03:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lugupeetud Terviseamet

Kas Kohtla-Nõmme Kool saaks tellida veeproovi mikrobioloogilistele 
näitajatele: Escherichia coli ja enterokokid?
-- 

Näe head!

Mariliis Oder

Kohtla-Nõmme Kooli direktor

+372 56 83 93 91
KNK - tööstuspiirkonna looduslähedane pärl!

KOOSTÖÖ⬥NAERATUS⬥KULTUUR

#näemesüdamega

www.kohtlanomme.edu.ee <http://www.kohtlanomme.edu.ee>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x0l9m5BFYDS8dQRisjZLw5ydND4cYtaoVTEusv1ApaUMAy37EsrZsD5vFji405Q3i8CgI1Z98> 
<https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x3Cstk8IXUXLRrMazWRGl8NEg3EXJwc3lBA7MlZCFUvvIIIK39EGJUeXVVP7ZT-_SypTEN8KA>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesoleva e-posti sõnum ja selle manused on 
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või te 
pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest 
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnum koos kõigi selle 
manustega oma arvutisüsteemist.
CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the person to whom it is addressed and may contain confidential and/or 
privileged information. Disclosure of information therein may be prohibited 
by law. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking 
of any action in reliance upon, this information by persons other than the 
intended recipient is prohibited. If you received this in error, please 
contact the sender and delete the material from your IT systems.