Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 16:53:51 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 6. veebruar 2024 - 16:53

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk): 
erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:	 Kogukonna elamise teenus ja ööpäevaringne erihooldusTEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 MTÜ Toetuskesksus MeielaTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Liiva 21, Võru linn, tel 5154418, 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Tatiana Panichkina tel. 5154418Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Jüri 54 II korrus, Võru linnPlaneeritud 
kohtade arv:	 12TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 6. veebruar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Tatiana PanichkinaLisatud failid: On manuses