Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 14:42:01 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 5. veebruar 2024 - 14:42

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk): 
erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:	 Igapäevaelu toetamise teenus päeva- ja nädalahoiunaTEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Pärnu SotsialkeskusTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Riia Mnt 70, Pärnu linnTaotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 5123701; [email-masked]
Teenuse osutamise koha aadress:	 Riia mnt 70, PärnuPlaneeritud 
kohtade arv:	 36TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 5. veebruar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Heli KallasmaaLisatud failid: On manuses