Subject: Aardlapalu-Aardla JJT projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 19:45:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Koostame Kastre Vallavalitsuse tellimusel Aardlapalu-Aardla jalg- ja
jalgrattatee ehitusprojekti. Jalg- ja jalgrattatee on kavandatud mh
kinnistutele Lepistu (18501:001:1365) ja Aardla puurkaev (18501:001:1212).
Antud kinnistutel asuvad puurkaevud koos vastavate sanitaarkaitsealadega.
Sellest tulenevalt palume selgitust, kas ja millistel tingimustel on
võimalik kavandada jalg- ja jalgrattatee puurkaevu sanitaarkaitsealasse.
Vajadusel palume väljastada tingimused nimetatud ehitusprojekti
koostamiseks.

Kavandatava Aardlapalu-Aardla jalg- ja jalgrattatee üldise asukohaga saab
tutvuda Maa-ameti kaardirakenduses:
https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/mrgYUnHk

Kui see osutub vajalikuks, siis projekti materjalidega (sh aktuaalse
eskiisiga) saab tutvuda kasutades järgnevat linki:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/EsJcZDAgHDRArkNkTwj-e88BsruUnXciKQveMsvOo5A38w> 23024
Aardlapalu-Aardla JJT

Jääme ootama teie tagasisidet.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349