Subject: [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : RK/24-0103 - "Vabariigi Valitsuse 22. juuli 2021. a määruse nr 72 „Regionaalsete kriisikomisjonide moodustamine, nende koosseis ja töökord“ muutmine"
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 14:52:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: RK/24-0103 - Vabariigi Valitsuse 22. juuli 2021. a määruse nr 
72
„Regionaalsete kriisikomisjonide moodustamine,
nende koosseis ja töökord“ muutmine

Kohustuslikud kooskõlastajad:
Kooskõlastajad: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium; Haridus- ja 
Teadusministeerium; Justiitsministeerium; Kultuuriministeerium; 
Kaitseministeerium; Siseministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium; Eesti Linnade ja Valdade 
Liit; Sotsiaalministeerium; Kliimaministeerium; Välisministeerium
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 23.02.2024 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3e81fe3e-bfc7-45eb-b0e8-36b22f4c0e23
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3e81fe3e-bfc7-45eb-b0e8-36b22f4c0e23?activity=1

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main