Subject: Tegevusluba iseseisva füsioteraapia teenuse osutamiseks
From: Piret Nämi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 11:57:29 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin tegevusluba iseseisva füsioteraapia teenuse osutamiseks. Tegelen
aktiivselt tegevusloa taotluse jaoks vajalike dokumentide kokku
kogumisega. Jäin oma tegevusega aga praegu toppama nõuete punktis:
liikumispuudega inimeste ruumi kasutamise võimalus. Nimelt plaanin
taodelda tegevusluba ruumidele kahes erinevas hoones. Ühes, kus me viime
läbi rühmatunde (tegemist kultuurimaja ruumidega), on kõik invanõuded
täidetud. Küll aga asuvad ruumid, kus me patsiente individuaalselt
teenindame, ilma liftita hoone 3-ndal korrusel (hoone ise on muidu
kasutusloaga). Me pakume ka teenust kliendi juures kodus. Siiani on see
niimoodi meil kenasti toiminud, et need kes 3-ndale korrusele üles tulla
mingil põhjusel ei saa või suuda, nende juurde läheb füsioterapeut ise
kohale. Lisaks on meil võimalik erivajadustega inimeste teenindamiseks
kasutada ka Kultuurimaja ruume, kus me rühmatunde läbi viime.

Seega minu küsimus: kas mul on mõtet hakata üldse nendele ruumidele luba
taotlema (kõik muud tingimused tunduvad olevat, vähemalt minu hinnangul,
täidetud)? Või peaksin nüüd kiiresti midagi muud välja mõtlema?

Heade soovidega

Piret Nämi

OÜ NamiFT

+37256496885

www.tervekeha.ee