Subject: Trükis "Vaktsiinisüstist on abi"
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 09:49:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas teie kaudu on võimalik tellida trükist "Vaktsiinisüstist on abi"?
Kui on võimalik, siis Rapla Perearstikeskus sooviks neid endale tellida 
umbes 50 tk.

-- 

Lugupidamisega
Regina Kirs
Kliiniline assistent

Rapla Perearstikeskus
485 5344
Alu tee 1, Rapla, 79515 Rapla maakond

Kasutage meiega turvaliseks suhtluseks e-pöördumise keskkonda:
 <https://perearst.certific.co/> https://perearst.certific.co/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zVQBnDwhvKa7q_3l3bOkkYa21SiyVa1Dy17VnJX-ZRjjk8bKORcHDWaMmazOLAHYh8Keqxl0E>