Subject: Viivistasu otsus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 09:08:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile viivistasu otsuse kolmanda eksemplari 0501503437. Juhul kui 
teil on esmakordne viivistasu otsus määraga 0 eurot, siis on otsus Teile 
teadmiseks.
Muudel juhtudel on otsus tähtaegseks täitmiseks.

Palun vastake viie päeva jooksul sellele kirjale, et olete otsuse kätte 
saanud.

Parkimismäärusega saad tutvuda siin: 
https://www.riigiteataja.ee/akt/429052018039

Lugupidamisega

Pärnu Linnavalitsus
Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn
444 8200
[email-masked]
www.parnu.ee <https://www.parnu.ee>