Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 14:18:47 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Kolmapäev, 31. jaanuar 2024 - 14:18

Vastused:

TEENUS: 	sotsiaalse rehabilitatsiooni teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 täiskasvanuteTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 MTÜ Samaaria Eesti Misjon, 80031109Taotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Adia 3, Haapsalu, 90506, tel. 5044377, 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Viljam Borissenko, tel. 56633067, 
[email-masked] 
osutamise koha aadress:	 Aida 3, Haapsalu, 90506Planeeritud 
kohtade arv:	 16TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 31. jaanuar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Viljam BorissenkoLisatud failid: On manuses