Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "asendushooldusteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jan 2024 10:04:16 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 23. jaanuar 2024 - 10:04

Vastused:

TEENUS: 	asendushooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 ööpäevaneTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:	 Üldhooldekodu eakateleTEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Soleros UÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Kase 1, Järva-Jaani, 5079800, 
[email-masked],
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 Margus PeldesTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Kase 1, Järva-JaaniPlaneeritud 
kohtade arv:	 50TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 30. jaanuar 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Margus PeldesLisatud failid: On manuses