Subject: Balea sensetive наклейка.
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jan 2024 16:29:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Balea Sensitive Handcreme - kätekreem, 100 ml.
Balea Hand Cream Sensitive'iga saate kogeda hoolitsetud käte õrna tunnet iga 
päev. Kätekreem on spetsiaalselt kohandatud tundliku naha vajadustele. Aloe 
vera (kontsentraadist) ja glütseriiniga hooldav koostis tagab intensiivse 
niisutuse 24 tunniks ning hellitab nahka ja meeli õrnalt toitva lõhnaga. 
Lisaks toetab naha loomulikku tasakaalu pehme koostis allantoiiniga – 
täielikult hooldatud käte jaoks. Retsept ilma mikroplasti ja vees 
lahustuvate, puhtalt sünteetiliste polümeerideta.
Kasutamine: Masseerige hoolikalt iga päev vastavalt vajadusele.
Kostisoad: AQUA | ETHYLHEXYL STEARATE | ISOPROPYL PALMITATE | OLEA EUROPAEA 
FRUIT OIL | GLYCERIN | POLYGLYCERYL-3 METHYLGLUCOSE DISTEARATE | CETEARYL 
ALCOHOL | GLYCERYL STEARATE | BUTYLENE GLYCOL | PROPYLENE GLYCOL | 
PHENOXYETHANOL | TOCOPHERYL ACETATE | CAPRYLYL GLYCOL | ALLANTOIN | PARFUM | 
XANTHAN GUM | ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER | TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE 
DISUCCINATE | CITRIC ACID | LIMONENE.
Parim enne: vaata pakendilt.
Tootja: dm-drogerie markt Am, Saksamaa.
Edasimüüja: Econom OÜ

С уважением Oleksy Plyushko

D&A Chemicals OÜ

Lugupidamisega Oleksy Plyushko